Document atasat din sectiunea Legislatie Euroavocatura

   ANEXA Nr. 1


    Denumirea instituţiei publice ......................
    Cod de identificare fiscală ........................


    Nr. ................../data ....................
    Formular nr. ...............


    SITUAŢIA
plăţilor planificate pentru decada ..... din
luna ......................../anul .................
   
                                                                                              - mii lei -
┌───┬──────────────────────────────────────────────────┬────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┐
│Nr.│                                                  │ziua│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │10 │11*│
│rd.│                  Sursa de plată                  ├────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                                                  │data│   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼──────────────────────────────────────────────────┴────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 1 │Total plăţi, din care:                                 │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 2 │în conturi deschise la instituţii de credit            │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 3 │în conturi ale operatorilor economici, ONG-            │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise     │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │la Trezoreria Statului                                 │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 4 │în alte conturi deschise la Trezoreria Statului        │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 5 │în numerar                                             │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
└───┴───────────────────────────────────────────────────────┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┘

          Ordonator de credite,                                                   Întocmit
.........................................                             ................................
 
    ___________
   * Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.
    NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează "0".


   ANEXA Nr. 2


    Denumirea instituţiei publice ......................
    Cod de identificare fiscală ........................
    Nr. .................../data .......................


    Către:
    Trezoreria Statului .............................


    Vă prezentăm anexat la prezenta adresă Situaţia plăţilor planificate pentru decada .................... din luna ......................./anul .................., nr. ...................../data ..................., care înlocuieşte Situaţia plăţilor planificate pentru decada ................ din luna ........................./anul ................, depusă la data de .............................. cu nr. ............./data ......................... .


    Ordonator de credite,
.................................


   ANEXA Nr. 3


    Denumirea organului fiscal
    Nr. ................../data ....................


    SITUAŢIA
rambursărilor de taxă pe valoarea adăugată în conturi deschise
la instituţii de credit, pentru decada ..... din
luna ......................../anul .................
   
                                                                                        - mii lei -
┌─────────────────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬───────┬────────┐
│Suma de rambursat│ziua 1│ziua 2│ziua 3│ziua 4│ziua 5│ziua 6│ziua 7│ziua 8│ziua 9│ziua 10│ziua 11*│
├─────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼────────┤
│                 │      │      │      │      │      │      │      │      │      │       │        │
└─────────────────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴───────┴────────┘
 
    Conducătorul organului fiscal,
..........................................
    ___________
   * Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.
    NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează "0".


   ANEXA Nr. 4


    Denumirea organului fiscal
    ...............................................
    Nr. ................../data ...................


    Către


    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
   
   Vă rugăm să avizaţi următoarele propuneri de modificare în Situaţia rambursărilor de TVA în conturi deschise
la instituţii de credit, pentru decada ....... din luna .............../anul .................:
   1. Pentru ziua ...../luna ......../anul                    ......................................... lei
   2. Pentru ziua ...../luna ......../anul                    ......................................... lei
   3. Pentru ziua ...../luna ......../anul                    ......................................... lei

                                      Conducătorul organului fiscal,
                             ................................................

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Ministerul Finanţelor Publice                                                                            │
│Direcţia generală ..............................                                                         │
│Avizat pentru: 1. suma de ....................., pentru ziua ...../luna......../anul .........           │
│               2. suma de ....................., pentru ziua ...../luna ......../anul ........           │
│               3. suma de ....................., pentru ziua ...../luna ......../anul ........           │
│                                                                                                         │
│                                            Director general,                                            │
│                                        ........................                                         │
│                                                                                                         │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 
   ANEXA Nr. 5


    Denumirea instituţiei publice ................................
    Cod de identificare fiscală ..................................


    Nr. ................/data...............
    Formular nr. ...........................


    SITUAŢIA
modificării plăţilor planificate pentru decada ..... din
luna ......................../anul .................
   
                                                                                  - mii lei -
┌───┬─────────────────────────┬─────────────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┐
│Nr.│                         │      ziua       │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │10 │11*│
│rd.│     Sursa de plată      ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │      data       │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼─────────────────────────┼─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 1 │Total plăţi, din care:   │plan iniţial**   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │                         ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │plan modificat***│   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │                         ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │diferenţa****    │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼─────────────────────────┼─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 2 │în conturi deschise la   │plan iniţial**   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │instituţii de credit     ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │plan modificat***│   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │                         ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │diferenţa****    │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼─────────────────────────┼─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 3 │în conturi ale           │plan iniţial**   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │operatorilor economici,  ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │ONG-urilor şi altor      │plan modificat***│   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │entităţi de drept        ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │privat, deschise la      │diferenţa****    │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │Trezoreria Statului      │                 │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼─────────────────────────┼─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 4 │în alte conturi deschise │plan iniţial**   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │la Trezoreria Statului   ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │plan modificat***│   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │                         ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │diferenţa****    │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
├───┼─────────────────────────┼─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│ 5 │în numerar               │plan iniţial**   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │                         ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │plan modificat***│   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
│   │                         ├─────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│   │                         │diferenţa****    │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │   │
└───┴─────────────────────────┴─────────────────┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┘

       Ordonator de credite,                                          Întocmit
....................................                        .............................
 
    ___________
   * Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.
    NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează "0".
   ** Se completează cu planul înscris în planificarea transmisă anterior acestei planificări.
   *** Se completează cu suma modificată, aprobată de Ministerul Finanţelor Publice.
   **** Diferenţa între planul modificat şi planul iniţial.

<
 

 

 

 

Document atasat din sectiunea Legislatie Euroavocatura